Jumaat, Mei 21, 2010

sedih sangat....

sedihnya....hari ni dapat surat dari kpt...permohonan tukar aku disokong dengan bersyarat...
huhh...syaratnya dengan pengganti serentak...macam mana ni...lambat la jawabnya kalau nak tunggu pengganti..Ya Allah...permudahkanlah jalan bagi ku....kasihanilah hambamu ini...

hubby..sedinya biler kita dah berjauhan nanti...sampai biler agaknya...
sebulan...dua bulan....setahun...oooo tidak....x sanggupnya aku....
ammaar mesti dah x rapat dengan papa dia bila dah jarang jumpa nanti...
kesian ammaar...masih terlalu manja...terlalu awal untuk berpisah dengan papa...
lepas ni...aku kena harungi semuanya sendiri...tanpa ditemani suami disisi...
mampukah aku?....perlukah aku hadapi semua ini...tabahkah aku untuk lalui dugaan ni...
Ya Allah...aku sungguh merasa lemah saat ini...berilah aku kekuatan untuk tabah dan sabar mengharungi hari2 yang mendatang...

1 ulasan:

  1. Allah takkan uji hamba-Nya kalau kita tak mampu nak tanggung.. insyaAllah nana boleh survive.. nak ada anak-anak yang happy, ibu kena selalu happy.. be strong for the kids.. k? kalau ada apa-apa masalah, call jer kita.. umah kita kan dekat..

    BalasPadam